Welcome to Delicate template
Header
Just another WordPress site
Header
Just another WordPress site
Header

Tornar a menjar bé després de les vacances

September 3rd, 2015 | Posted by admin in Alimentació nens | Hàbits saludables

Què difícil és tornar a la rutina… Els que més pateixen els canvis són els petits, que després de tot l’estiu menjant a deshores i gaudint dels dolços i els gelats, han d’adaptar-se a una dieta més regular i a la disciplina dels menús de l’escola. Encara que, reconeguem-ho, estàvem desitjant que arribés el moment en el qual els nens tornessin a l’escola… són dies de força estrès. Però tranquils! Setembre passa i amb aquests petits trucs, els més petits tornaran a la rutina alimentària sana i ordenada sense problemes.

Així que, pren nota, i no desesperis!

  1. Tingues una actitud positiva: si els peques ens veuen atabalats entendran que la tornada a casa es el pitjor! Per aquest motiu, intentem divertir-nos… En els menjars, si ens trobem amb nens rebels davant les verduretes que no han menjat durant l’estiu, podem intentar camuflar-les i presentar el plat de forma divertida. Per exemple, en lloc d’un simple pit de pollastre amb verdures, pots fer un rotllet de pollastre farcit de pernil cuit i bròquil.

AF WEB CASA BOIX OK

  1. Planifica els menjars: sentir que ho tens tot sota control ajudarà a reduir l’estrès d’aquests dies. Elaborar un esquema setmanal, amb aliments variats, contribuirà a millorar la nostra alimentació i la dels nens. Per exemple, hi ha aplicacions com KEKO (que pots trobar a la App Store d’Apple) que ens permet fins i tot, elaborar menús per al·lèrgics al gluten i la lactosa, on hi cabrien perfectament els nostres productes, aptes per aquest col·lectiu. També pots fer servir taules d’aliments per omplir amb la col·laboració de tota la família, com aquestes tan divertides: http://bit.ly/1JH0IMi. T’ajudaran a combinar els menús de l’escola amb la resta dels menjars!
  1. Dóna’ls-hi energia per a tot el dia! Sembla mentida com aguanten els ens, sempre amunt i avall… No paren! És fonamental aportar-los l’energia que necessiten per a tanta activitat, com per exemple, una bona dosi de proteïnes. Sabies que 100 grams de pernil cuit Casa Boix aporten entre el 6% i el 8% de la quantitat recomanada de ferro per l’organisme?
  1. Fomenta els bons hàbits alimentaris: després de l’estiu, la disciplina en els menjars ha quedat enrere… Per això s’ha de tornar a fer èmfasi en els bons hàbits alimentaris. Cinc àpats al dia, que incloguin proteïna, hidrats de carboni, greixos bons, minerals i líquids són la base d’una bona alimentació. A més, ara que comença l’escola, l’esmorzar és més important que mai! Una bona torrada de pa amb gall dindi acompanyada d’un bon got de llet i cacau i suc de taronja seran més que suficients per començar el dia a tope.
  1. Simplifica! Hi ha dies en els quals tot se’t fa una muntanya i no tens temps ni ganes de cuinar. Aprofitant que encara fa bon temps, emporta’t als més petits al parc i dóna’ls-hi un entrepà, això sí, ben sa. Aquí et deixem una recepta amb pit de pollastre, amanida i formatge fresc er llepar-se els dits!

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

code